Sivut

Onnellista ja antoisaa tulevaisuutta!




Kuva: ClipArt

Uudenvuodenaattona 31. 12.2010


Näin vuoden vaihtuessa meillä ihmisillä on tapana toivottaa toinen toisillemme kaikkea hyvää alkavaksi vuodeksi. Niin teen tässä nyt minäkin:

Onnellista ja antoisaa tulevaisuutta kaikille blogiystävilleni!

"Minulla on omat suunnitelmani teitä varten, sanoo Herra. Minun ajatukseni ovat rauhan eivätkä tuhon ajatuksia: minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." Nämä sanat ovat Jeremian kirjasta 29. luku ja jakeet 11 (1992).

Vanhemmassa käännöksessä: "Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon."

Tietäjät etsivät kunnes löysivät Jeesus-lapsen. Onko meistä nykyajan ihmisistä etsijöiksi, kysymmekö Jumalalta, mikä on hänen suunnitelmansa meidän elämämme suhteen? Kuitenkin Jeesuksen lupaus on: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus."(Joh. 8:12) Luotetaan Jumalaan ja etsitään hänen ohjaustaan, niin meidän käy hyvin.

Toivon, että saamme yhteiskuntana rauhan vuoden ja lama ja taloudelliset uhkat väistyvät. Rukoilen, että Jumala siunaisi Suomen kansaa ja jokaista suomalaista, niin että huomenna alkava vuosi olisi meille jokaiselle antoisa ja hyvä!

5 kommenttia:

  1. Hyvää ja antoisaa uutta vuotta!

    VastaaPoista
  2. Kaikkea hyvää sinulle ensi vuodeksi.

    VastaaPoista
  3. Kiitos, samoin teille Marja-Leena ja Sarppu!

    VastaaPoista
  4. Löysin yllättäen tämän blogin.
    Mieltäni lämmitti tämä uudenvuoden postaus! On lohdullista pyytää Jumalalta ohjausta ja varjelusta uuteen vuoteen.
    Liityn sinun toivomukseesi rauhan vuodesta ja uhkien väistymisestä.
    Terveisin Kirsti. Minulla ei ole omaa blogia mutta seuraan ilolla muiden blogeissa esiintyviä kaunita kuvia ja mielenkiitoisia kirjoituksia.

    VastaaPoista
  5. Löysin tänne kun huomasin tilastoista sinun käyneen blogissani! Siunausta myös sinulle tähän vuoteen!

    VastaaPoista

Kiva kun kävit! Tulethan toistekin!
Ennen kuin lähdet, jätäthän kommentin tai viestin. Ne ilahduttavat. Kiitos!