Sivut

Kylläpä joulu meni nopeasti

Eihän tässä ehtinyt sanoa kissaakaan... Tosin minä kyllä olen kissa ja sain luvan näin ensimmäisenä välipäivänä laittaa tänne muutaman oman mielipiteeni sillä aikaa, kun te ihmiset sulattelette mahoissanne viimeisiä joulun kinkkupaloja (maistoin minäkin sikaa hiukkasen, mutta en tykästynyt) ja suklaitanne (suklaasta en söisi atomiosaakaan) ja muita notkuvien joulupöytienne herkkuja.

Ja minäkö en ole pelottava?
Mitäs sanotte tästä ilmeestä?
Ai, ettäkö Miauu vaan isottelee...?

On minulla muitakin ilmeitä ja kaikki hampaat tallella, mitä ei voi sanoa tuosta emännästä.

Mutta asiaan. Emännän mielestä minun pitäisi nyt toivottaa teille hyviä välipäiviä, joten sitä sitten teille kaikille! Ja olkaa valmiina, v-IUUH-huuu- uuh! Uuuusi vuosi tulee tuota pikaa, pari kolme päivää, tai nyt siis vähän enemmän ja sitten se on siinä: 2011!!!! Minä täytän silloin 12 w kesän alkaessa. Siis puolen vuoden päästä. Hyviä välipäiviä! Niitä on nyt siis vähän reilummin, kokonainen viikko. Eläkää ihmisiksi toivoo kissa nimeltä Jerry Cotton.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit! Tulethan toistekin!
Ennen kuin lähdet, jätäthän kommentin tai viestin. Ne ilahduttavat. Kiitos!